REKLAMACIJSKI PRAVILNIK ZA E-trgovino www.freshkava.si
(v nadaljevanju “Reklamacijski pravilnik”)
- Uvodne določbe
1.1. Ta Politika reklamacij velja za kupoprodajno pogodbo, sklenjeno na podlagi elektronskega naročila in njegovega sprejema med spletno trgovino www.freshkava.si, ki jo upravlja Stinson s.r.o., s sedežem na Hlboká cesta 42, 010 01 Žilina, ID številka: 466 410 17, registrirana pri Okresný Žilina, številka obrtnega dovoljenja 580-49414, ID za DDV SK2023505704 (v nadaljevanju »prodajalec«) in kupcu, ki kupi blago za osebno porabo fizičnih oseb in ne za namene poslovanja (v nadaljevanju »kupec«), po pogojih, določenih v SPP spletne trgovine www.freshkava.si (v nadaljevanju »Pogodba«). Kadar sta v teh Reklamacijskih pravilih uporabljena izraza »kupec« in »prodajalec«, pomenita pogodbeni stranki, kjer je uporabljen izraz »blago«, pa pomenita predmet nakupa iz pogodbe.
1.2. Reklamacijski postopek ureja pravice in obveznosti kupca v primeru dobave blaga v nasprotju s pogodbo, odstopa od pogodbe s strani kupca ter pogoje za uveljavljanje napak na kupljenem blagu.
1.3. e-trgovina www.freshkava.si, ki jo upravlja Stinson s.r.o., s sedežem Hlboká cesta 42, 010 01 Žilina, ID številka: 466 410 17, registrirana pri okrožnem uradu Žilina, obrtna številka 580-49414, številka za DDV SK2023505704 bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe posredoval dovolj informacij o kupljenem blagu, da se bo kupec lahko seznanil z njegovimi parametri, ceno, načinom transporta, plačila in rokom dostave.
- Pogoji reklamacije
2.1. Pravico do odgovornosti za napake ima prodajalec.
2.2. Kupec ima pravico, da ne prevzame blaga od prevoznika GLS pri dostavi druge vrste blaga ali v primeru dostave blaga v nasprotju s pogodbo (z naročilom kupca), v primeru dostave blaga v poškodovani embalaži. ali ko je blago dostavljeno brez ustreznih davčnih in prodajnih dokumentov (račun). O ugotovljenih dejstvih je kupec dolžan brez nepotrebnega odlašanja obvestiti prodajalca v okviru reklamacije po pošti na naslov prodajalca ali po elektronski pošti. Če so ta dejstva utemeljena, ima kupec pravico, da mu prodajalec brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja dostavi blago v skladu s pogoji, dogovorjenimi v pogodbi.
3.2. Če gre za odpravljivo napako, ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo artikla. Prodajalec lahko namesto odprave napake vedno zamenja artikel z napako z brezhibnim, če to ne povzroča večjih težav kupcu. Prodajalec ni dolžan zamenjati artikla, če bi s tem imel nesorazmerne stroške glede na ceno blaga oz. resnost okvare. V primeru odpravljive napake, ki onemogoča pravilno uporabo artikla kot brezhibnega, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali odstopa od pogodbe. Kupec ima enake pravice, če se na blagu po popravilu ponavlja ista napaka ali če ima blago več različnih napak.
3.3. Če so ugotovljene druge nepopravljive napake, ima kupec pravico do primernega popusta od cene artikla. Napake na hrani, sadju in zelenjavi se vedno štejejo za nepopravljive.
3.4. Reklamacijski postopek se začne z dnem reklamacije in dostave reklamiranega blaga na naslov prodajalca. Na podlagi odločitve kupca, katere njegove pravice v skladu s čl § 622 in odst. Uporablja se člen 623 civilnega zakonika, prodajalec ali pooblaščena oseba mora določiti način obravnavanja zahtevka v skladu z odstavkom § 2 pismo m) Zakona o varstvu potrošnikov takoj, v zahtevnejših primerih pa v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v upravičenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, najkasneje v 30 dneh od začetek reklamacijskega postopka. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije bo Prodajalec ali pooblaščena oseba potrošnika reklamacijo obravnavala nemudoma, v upravičenih primerih pa se reklamacija lahko obravnava naknadno. Obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva prijave zahtevka. Po poteku roka za obravnavanje reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe oziroma ima pravico blago zamenjati za novo blago. O zaključku reklamacijskega postopka in izidu reklamacije prodajalec obvesti kupca v obliki, dogovorjeni med obema pogodbenima strankama (e-pošta in priporočeno pismo), hkrati pa bo kupcu dostavil tudi reklamacijski zapisnik skupaj z blago. Če je kupec reklamacijo blaga podal v prvih 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe, lahko prodajalec reklamacijo obravnava tako, da jo zavrne le na podlagi izvedenskega mnenja ali mnenja pooblaščenega, priglašenega ali akreditiranega osebe ali mnenje pooblaščene osebe (v nadaljevanju »strokovna ocena blaga«). Ne glede na rezultat strokovne ocene prodajalec od kupca ne more zahtevati plačila stroškov strokovne ocene blaga ali drugih stroškov v zvezi s strokovno oceno blaga.
3.5. Če je kupec vložil reklamacijo izdelka po 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe in jo je prodajalec zavrnil, je oseba, ki je reklamacijo obravnavala, v dokumentu o obravnavi reklamacije dolžna navesti, komu lahko kupec pošlje blago v strokovno oceno. Če kupec pošlje blago v strokovno oceno navedeni osebi, ki je navedena v reklamacijskem dokumentu, stroške strokovne ocene blaga, kot tudi vse druge s tem povezane stroške, nosi prodajalec, ne glede na rezultat izvedenca. ocenjevanje. Če kupec s strokovno oceno dokaže odgovornost prodajalca za reklamirano napako na blagu, lahko ponovno uveljavlja reklamacijo; garancijski rok ne poteče v času strokovne ocene blaga. Prodajalec je dolžan kupcu v 14 dneh od dneva ponovne reklamacije povrniti vse stroške strokovne ocene blaga ter vse s tem povezane namensko nastale stroške. Ponovnega zahtevka ni mogoče zavrniti.
3.6. Pritožbe se obravnavajo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 30 dneh od dneva vložitve pritožbe. Po preteku tega roka ima kupec enake pravice, kot če bi šlo za napako, ki je ni mogoče odpraviti.
V Žilini 14. februarja 2024