Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  1. OSNOVNI PODATKI

Podjetje: Stinson s.r.o.

Sedež podjetja: Hlboká cesta 42, Žilina 010 01

ID: 46641017

Številka za DDV: SK2023505704

Številka za DDV: 2023505704 – toto tam nedávajme – na si majú len jedno

Banka: SK37 7500 0000 0040 1596 5444

E-naslov: kontakt@freshkava.si

Telefon: 421904 891 509

 

  1. OPREDELITEV OSNOVNIH POJMOV
  2. Upravljavec / prodajalec / dobavitelj blaga e-trgovine www.freshkava.si je podjetje Stinson s.r.o., Hlboká cesta 42, Žilina 010 01

Kupec je vsak obiskovalec spletne trgovine, ki se strinja s splošnimi pogoji poslovanja, reklamacijskimi pogoji in naroči blago preko elektronskega obrazca. Za namene zakona št. 102/2014 Zb. Potrošnik je fizična ali pravna oseba, ki blaga ne kupuje z namenom, da bi ga prodala drugim osebam, za namen poslovanja ali opravljanja dela ali poklica.

Poslovni partner je fizična ali pravna oseba, ki je vpisana v ustrezen register (poslovni register, trgovski register) in nabavlja blago z namenom opravljanja dejavnosti.

E-trgovina je javno dostopna spletna stran, ki se nahaja na internetu.

Blago so vsi izdelki, ki se nahajajo na straneh e-trgovine.

Naročilo je kupoprodajna pogodba, na podlagi katere se opravi prodaja blaga

Registracija pomeni izpolnitev podatkov prostih polj v elektronskem obrazcu o potrošniku, vključno z osebnimi podatki. Polja, označena z zvezdico, so izpolnjena z obveznimi podatki, ki jih je potrebno izpolniti za uspešno registracijo. Vendar registracija kot pogoj za nakup v spletni trgovini www.freshkava.si ni nujna

Kupec sprejema komunikacijo v elektronski obliki, primarno preko elektronske trgovine in v obliki elektronske pošte, sekundarno na osnovi telefonske komunikacije. Vendar to ne velja za odstop od pogodbe v 14 koledarskih dneh v skladu s § 7 in naslednjimi. Zakon št. 102/2014 zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj prodajalčevih prostorov in o spremembah nekaterih zakonov.

Minimalni rok uporabnosti je obdobje, v katerem živilo ohrani svoje specifične lastnosti. V tej časovni enoti je prodajalec odgovoren za prodano blago, potrošnik pa mu lahko reklamira ugotovljene napake na blagu.

Pogodbeni stranki sta prodajalec in kupec.

 

  1. NAROČILO

Naročilo se ustvari na podlagi potrditve oddanega blaga v košarico (izpis elektronskega obrazca) v spletni trgovini s strani kupca.

Po oddaji naročila v e-trgovini bo kupec prejel samodejno generirano e-poštno sporočilo, ki potrjuje, da je e-trgovina sprejela naročilo.

Z oddanim naročilom se kupec strinja z besedilom SPP in pogoji reklamacije ter s ceno naročenega blaga, s čimer naročilo postane zavezujoče.

Ob oddanem naročilu je kupec dolžan poravnati kupnino naročenega blaga in ga prevzeti.

Naročilo mora vsebovati: Resnične podatke o potrošniku: ime in priimek ali firmo, ID številko in naslov za izstavitev računa podjetja oz. ime in priimek osebe na mestu dostave, kontaktni podatki. Informacije o izdelku: specifikacija, ime, količina, cena. Datum naročila, način dostave, plačilo cene blaga.

Kupec ima pravico do odstopa od naročenega blaga v roku 24 ur oz. do oddaje naročila kurirju oz oddano v odpremo brez odstopnine. Kupec lahko naročilo prekliče med delavniki med 8.00 in 18.00 uro na telefonski številki +421 904 891 509 ali 24 ur na elektronski naslov zivjo@freshkava.si.

Preklic naročila, ki je bilo predano kurirju oz. za odpravo se zaračuna znesek v višini stroškov prevoza do kupca in nazaj.

  1. CENA

Blago je označeno z aktualno veljavno ceno. Cena je navedena z vključenim 22% DDV in prodajalca zavezuje tako prikazana cena

Znižana cena za blago v akciji ali akciji velja do razprodaje zalog. To ne velja, če prodajalec navede druge pogoje akcije ali popusta za določen izdelek.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene. Prodajalec je tako dolžan kupca obvestiti o tej spremembi preko e-trgovine oz. e-pošte.

Pogoji dobave blaga, možnosti plačila in cene blaga za veleprodajne partnerje bodo določeni na podlagi medsebojnega dogovora.

  1. PLAČILNI POGOJI

Blago lahko plačate na naslednje načine:

– GLS – plačilo po povzetju (plačilo kurirju ali na izbrano mesto dostave, dokazilo o plačilu je dokument, ki ga izda kurir), velja v Sloveniji – INTERNET BANKING – izstavitev računa (po prejemu naročila vam poslal e-pošto z vsemi potrebnimi podatki za plačilo vašega naročila in blago bo odposlano po prejemu sredstev na račun prodajalca)

– PLAČILO Z DEBETNO ALI KREDITNO KARTICO – Plačilo se izvede preko plačilnega prehoda. Plačate lahko s plačilnimi karticami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro in Diners Club, ki jih je izdala katera koli banka na svetu. Preusmerjeni boste na spletno stran plačilnega portala, kjer boste v zaščitenem okolju vnesli podatke o vaši plačilni kartici (številko kartice, kodo CV in veljavnost kartice ter potrdili znesek v EUR. Nato boste prejeli obvestilo o uspešno opravljeno vaše plačilo naročila Lastništvo pridobi kupec šele po plačilu celotnega zneska za naročeno blago Prodajalcu

  1. DOBAVNI POGOJI

1) Naročeno blago v e-trgovini dostavimo glede na dobavljivost blaga. Blago bo odpremljeno v najkrajšem možnem času, običajno v 1 delovnem dnevu, ko prodajalec potrdi prejem elektronskega naročila kupca na mesto dostave, ki je navedeno v naročilu. Če blago ni dobavljivo več kot 3 dni, se kupca kontaktira po telefonu ali elektronski pošti, da se dogovorimo o datumu dostave blaga ali da predlagamo zamenjavo za nadomestno blago, ki je na zalogi ali da se strinjamo o odstopu od pogodbe. V tem primeru, če je bilo plačilo izvedeno vnaprej, se denarna razlika nakaže na račun kupca v roku 3 delovnih dni.

2) O odpremi blaga je kupec obveščen po elektronski pošti oz. po telefonu.

3) Blago se dostavi preko kurirja GLS na naslov kraja dostave, ki ga kupec navede v naročilu ali na kraj dostave, ki ga izbere kupec. Blago je praviloma dostavljeno v roku 3 delovnih dni od dneva prevzema blaga s strani dostavljavca.

5) Pošiljka blaga vsebuje račun (davčni dokument). Kupec je dolžan ob prevzemu blaga preveriti, če embalaža, v kateri je blago zapakirano, ni poškodovana in podpisati potrdilo o prejemu pošiljke. V primeru poškodb je potrebno napisati zapisnik s kurirjem na mestu dostave o ugotovljenih napakah, ki so nastale med transportom. Če kupec prevzame blago kljub očitnim poškodbam embalaže, prodajalec iz tega razloga ne bo sprejel kasnejših reklamacij.

6) Za nepoškodovano, neodprto, originalno pošiljko se šteje le tista, ki nima teh znakov. Prevoznik je dolžan blago prodajati kupcu po postavkah in o tem napisati zapisnik na kraju samem. Za nastalo škodo odgovarja prevoznik.

7) Dostava blaga na območje Evropske unije, oz. drugih držav se izvaja na podlagi predhodnega soglasja in medsebojnega pisnega dogovora o ceni poštnine in pakiranja ter po potrebi. drugi pogoji dobave med kupcem in prodajalcem.

  1. STROŠKI POŠILJANJA

1) Možnosti dostave blaga:

Vse izdelke, ki jih kupite pri nas, imamo vedno na zalogi. Če jih naročite do 13. ure, vam jih pošljemo še isti delovni dan in jih v roku treh dni s kurirjem GLS dostavimo na vaš naslov ali na izbrano dostavno mesto.

Plačilo in cene

GLS vam naročeno kavo dostavi na vaš naslov ali izbrano dostavno mesto v 3 delovnih dneh, v 99% primerov do 12.00 ure.

Stroški dostave blaga po Sloveniji:

– cena naročila do 98,99 € – cena pošiljanja 4,90 € – cena po povzetju 1,90 €

– cena naročila nad 99,00 € – cena po povzetju 1,90 €

  1. VRAČILO BLAGA BREZ NAVEDBE RAZLOGA

1) Na podlagi zakona št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj prodajalčevih prostorov ter o spremembi nekaterih zakonov (v nadaljevanju: zakon) po določbah §. 7 in nasl., pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva prevzema blaga.

2) Če kupec – potrošnik uveljavlja pravico iz 1. odst. 1. člena tega člena, je dolžan pisno izjavo o odstopu od kupoprodajne pogodbe izročiti najkasneje zadnji dan navedenega roka na kontaktni naslov prodajalca ali ta odstop izročiti za prevoz po pošti najkasneje zadnji dan roka na naslov naveden na računu. Potrošnik je dolžan takoj po sporočilu o odstopu od pogodbe poslati ali osebno izročiti predmet pogodbe, od katere odstopa, skupaj z vso dokumentacijo – npr. originalni račun, navodila in drugo dokumentacijo za blago, ki so mu bili dostavljeni skupaj z blagom, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa (10. odstavek 1. zakona).

3) Blago, poslano po prevzetju, ne bo sprejeto

4) Upravljavec e-trgovine bo vrnil opravljeno plačilo blaga/storitve, vključno z vrednostjo najcenejšega običajnega načina dostave ter dokazljivo porabljene stroške za naročilo blaga v 14 dneh od datuma dostave. odstopu od pogodbe, vendar ni dolžan vrniti denarja, preden mu je blago izročeno ali potrošnik ne dokaže, da je blago poslal

5) Stroške vračila blaga nosi potrošnik

6) Ta pravica do odstopa od pogodbe v skladu s § 7 odst. 6. člena zakona ne velja za blago, ki je izdelano po posebnih zahtevah potrošnika ali ga zaradi njegovih lastnosti ni mogoče vrniti, ali blago, ki se hitro kvari ali zmanjšuje kakovost, tudi za prodajo. časopisov, revij, periodičnih publikacij, knjig in za prodajo avdiovizualnih del, zvočni posnetek ali avdiovizualni posnetek umetniške predstave ali multimedijskega dela, ki ga je potrošnik razpakiral ali tudi na blago, ki je bilo zapakirano v zaščitno embalažo, ki ni primeren za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov

7) Potrošnik mora zaradi ugotavljanja narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga z blagom ravnati in ga pregledovati le na način, ki je običajen pri nakupu v fizični trgovini. Potrošnik je dolžan blago vrniti v nepoškodovani originalni embalaži in škatli

 

  1. PRAVICE IN OBVEZNOSTI POGODBENIH STRANK

1) Obveznosti kupca

  1. a) prevzem naročenega blaga,
  2. b) plačati prodajalcu dogovorjeno ceno za blago,
  3. c) ob prevzemu preveriti celovitost same pošiljke + blaga.

 

2) Obveznosti prodajalca

  1. a) blago dostaviti kupcu v zahtevani kakovosti, količini in po dogovorjeni ceni,
  2. b) priložiti blagu ali dodatno poslati račun za blago kupcu.

 

  1. REKLAMACIJSKI POGOJI

1.) Pravico do odgovornosti za napake ima prodajalec.

2.) Kupec ima pravico, da ne prevzame blago od prevoznika GLS pri dostavi druge vrste blaga ali v primeru dostave blaga v nasprotju s pogodbo (z naročilom kupca), v primeru dostave blaga v poškodovani embalaži ali v primeru dostave blaga brez ustreznih davčnih in prodajnih dokumentov (račun). O ugotovljenih dejstvih je kupec dolžan brez nepotrebnega odlašanja obvestiti prodajalca v okviru reklamacije po pošti na naslov prodajalca ali po elektronski pošti. Če so ta dejstva utemeljena, ima kupec pravico, da mu prodajalec brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja dostavi blago v skladu s pogoji, dogovorjenimi v pogodbi.

3.) Če gre za odpravljivo napako, ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo artikla. Prodajalec lahko namesto odprave napake vedno zamenja artikel z napako z brezhibnim, če to ne povzroča večjih težav kupcu. Prodajalec ni dolžan zamenjati artikla, če bi s tem imel nesorazmerne stroške glede na ceno blaga oz. resnost okvare. V primeru odpravljive napake, ki onemogoča pravilno uporabo artikla kot brezhibnega, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali odstopa od pogodbe. Kupec ima enake pravice, če se na blagu po popravilu ponavlja ista napaka ali če ima blago več različnih napak.

4). Če so ugotovljene druge nepopravljive napake, ima kupec pravico do primernega popusta od cene artikla. Napake na hrani, sadju in zelenjavi se vedno štejejo za nepopravljive.

5). Reklamacijski postopek se začne z dnem reklamacije in dostave reklamiranega blaga na naslov prodajalca. Na podlagi odločitve kupca, katere njegove pravice v skladu s čl § 622 in odst. Uporablja se člen 623 civilnega zakonika, prodajalec ali pooblaščena oseba mora določiti način obravnavanja zahtevka v skladu z odstavkom § 2 pismo m) Zakona o varstvu potrošnikov takoj, v zahtevnejših primerih pa v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, najkasneje v 30 dneh od začetka pritožbenega postopka. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije bo Prodajalec ali pooblaščena oseba potrošnika reklamacijo obravnavala nemudoma, v upravičenih primerih pa se reklamacija lahko obravnava naknadno. Obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva prijave zahtevka. Po poteku roka za obravnavanje reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe oziroma ima pravico blago zamenjati za novo blago. O zaključku reklamacijskega postopka in izidu reklamacije prodajalec obvesti kupca v obliki, dogovorjeni med obema pogodbenima strankama (e-pošta in priporočeno pismo), hkrati pa bo kupcu dostavil tudi reklamacijski zapisnik skupaj z blago. Če je kupec reklamacijo blaga podal v prvih 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe, lahko prodajalec reklamacijo obravnava tako, da jo zavrne le na podlagi izvedenskega mnenja ali mnenja pooblaščenega, priglašenega ali akreditiranega osebe ali mnenje pooblaščene osebe (v nadaljevanju »strokovna ocena blaga«). Ne glede na rezultat strokovne ocene prodajalec od kupca ne more zahtevati plačila stroškov strokovne ocene blaga ali drugih stroškov v zvezi s strokovno oceno blaga.

6.) V primeru, da je kupec po preteku 12 mesecev od sklenitve kupoprodajne pogodbe podal reklamacijo izdelka in jo je prodajalec zavrnil, je oseba, ki je reklamacijo obravnavala, v dokumentu za obravnavo reklamacije dolžna navesti, komu lahko kupec pošlje blago za strokovno oceno. Če kupec pošlje blago v strokovno oceno navedeni osebi, ki je navedena v reklamacijskem dokumentu, stroške strokovne ocene blaga, kot tudi vse druge s tem povezane stroške, nosi prodajalec, ne glede na rezultat izvedenca. ocenjevanje. Če kupec s strokovno oceno dokaže odgovornost prodajalca za reklamirano napako na blagu, lahko ponovno uveljavlja reklamacijo; garancijski rok ne poteče v času strokovne ocene blaga. Prodajalec je dolžan kupcu v 14 dneh od dneva ponovne reklamacije povrniti vse stroške strokovne ocene blaga ter vse s tem povezane namensko nastale stroške. Ponovnega zahtevka ni mogoče zavrniti.

7). Pritožbe se obravnavajo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 30 dneh od dneva vložitve pritožbe. Po preteku tega roka ima kupec enake pravice, kot če bi šlo za napako, ki je ni mogoče odpraviti.

  1. Alternativno reševanje potrošniških sporov

1) Alternativno reševanje potrošniških sporov po Zakonu. št. 391/2015 zb. pomeni reševanje spora med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je povezan s potrošniško pogodbo, s strani subjekta za alternativno reševanje sporov.

2) Subjekt alternativnega reševanja sporov je organ alternativnega reševanja sporov in pooblaščene pravne osebe po 3. členu zakona št. 391/2015 zb.

3) Potrošnik po tem zakonu je fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica.

4) Predlog za alternativno reševanje potrošniškega spora vloži Potrošnik v skladu z 12. členom Zakona št. 391/2015 zb.

  1. Varstvo osebnih podatkov

1) E-trgovina www.freshkava.si, ki jo upravlja Stinson s.r.o., s sedežem Hlboká cesta 42, 010 01 Žilina, ID: 466 410 17, kot upravljavec informacijskega sistema osebnih podatkov obdeluje osebne podatke v skladu z določbe zakona. št. 18/2018 Zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah nekaterih zakonov.

2) Osebne podatke, ki jih obdeluje upravljavec uporablja izključno operater za izpolnjevanje svojih obveznosti do kupca.

3) Kupec izjavlja, da z izpolnitvijo in pošiljanjem naročilnice prodajalcu prodajalcu daje soglasje, da v skladu z Zakonom. št. 18/2018 Zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi nekaterih zakonov, ki obdelujejo in hranijo njegove osebne podatke. Kupec ima pravico, da kadarkoli prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj. Kupec daje soglasje prostovoljno.

4) Prodajalec kot operater obdeluje osebne podatke kupca izključno za namene sklenitve kupoprodajne pogodbe in izpolnjevanja obveznosti iz kupoprodajne pogodbe ter pošiljanja ponudb blaga s strani operaterja.

 

  1. KONČNE DOLOČBE

1) Prodajalec si pridržuje pravico do posodobitve teh SPP brez predhodnega obvestila kupcu. Spremembe splošnih pogojev veljajo od objave na www.freshkava.si

2) Z oddajo naročila se kupec strinja z besedilom teh splošnih pogojev in je z njimi v celoti seznanjen.

3) Prodajalec opozarja, da se lahko podatki na www.freshkava.si posodabljajo brez predhodnega obvestila kupcu, pri čemer prodajalec ne odgovarja za posredno ali neposredno škodo tretjim osebam, povzročeno z uporabo informacij s www.freshkava.si.

4) Ti javni pogoji začnejo veljati 14. februarja 2024



Close

Sign in

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.